انتخاب ماشین حمل بار و باربری


انتخاب ماشین مناسب حمل بار و باربری

یکی از مهم ترین فاکتورها جهت کاهش قیمت باربری و افزایش سرعت، انتخاب وسیله نقلیه ای است که اثاث منزل یا اداره با آن جابجا و حمل میشود.

در اتوبارها وباربری به صورت کلی از 3 دسته ماشین استفاده می شود :

1-   ماشین های سبک : وانت – وانت پراید – وانت نیسان

2-   ماشین های نیمه سنگین : کامیون – خاور – هیوندا – ایسوزو – کامیونت

3-   ماشین های سنگین : تریلی – ترانزیت – ده تن – کفی – ترانزیت یخچالی – 20 تُن – چادری سه محور – کفی – کُمپرسی – تریلی تانکر فاو (Faw)

جهت حمل بار و باربری شهری عموما از ماشین های سبک و نیمه سنگین استفاده می شود. از ماشین های سنگین برای باربری های خارج شهری استفاده می شود. یکی از علت های این موضوع این است که ماشین های سنگین اجازه تردد در داخل کشور را ندارند وتنها در ساعت های خاصی می توانند در شهرها تردد کنند.

یکی از ویژگی های شرکت اتوبار و باربری خوب و با کیفیت تهرون

این است که مشاوره های لازم را به مشتریان جهت انتخاب ماشین حمل بار مناسب بدهد تا از این طریق هم از قیمت نهایی باربری کاسته شود و هم سرعت و امنیت باربری تامین گردد.برای انتخاب ماشین مناسب حمل بار باید به نکات زیر توجه شود:

  • نوع بار و اثاثیه و لوازم
  • مسافتی که برای حمل بار طی شود
  • باربری در تهران است یا شهرستان
  • ساعت درنظر گرفته شده برای حمل بار
  • نوع مسیر و جاده بین مبدا و مقصد

اغلب برای اسباب کشی و حمل وسایل منزل ازماشین های هیوندا، ایسوزو و خاور بنز 608 استفاده می شود که اندازه اتاق ها این ماشین ها تقریبا یکسان است. گاهی براساس شرایط لازم است جهت اسباب کشی و حمل اثاثیه از کامیونت که اتاق کوچکتری دارد استفاده شود.با استفاده ازوانت بار میتوان لوازم آشپزخانه را که حجم کمی دارند اما زمان زیادی را برای جابجایی می طلبند اسان تر وسریعتر از بقیه اثاث منزل به مقصد رساند ودر کابینت مخصوص خود جای داد.

نوع ماشین و مسافت از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت حمل بار محسوب می شوند. جهت اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در تهران درصورت استفاده از ماشین های نیمه سنگین معمول و مرسوم حمل اثاث (ایسوزو، هیوندا و … )، کرایه حمل چیزی بین 100 هزار تومان تا 180 هزار تومان بسته به میزان مسافت بین مبدا و مقصد محاسبه می شود.

این مقاله توسط شرکت باربری تهرون نوشته شده است. با بهترینها تماس بگیرید، بقیه را فراموش کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اخبار

باربری در الهیهباربری سعادت آبادباربری غرب تهرانبسته بندی اثاثیه منزلبهترین باربری تهرانحمل بار اثاثیه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    اتوبار سعادت آباد

      همین الان تماس بگیر