اتحادیه باربری تهران


اتحادیه باربری تهران

بسیاری از افراد احتمالا راجع به اتحادیه این صنف چیزی نمی دانند اما بد نیست بدانید شرکت های باربری تهران، دارای صنف و یک نهاد رسمی هستند و دارای وب سایت مشخص و جامعی بوده و می توان از آن برخی اطلاعات مفید و یا مهم را بدست آورد.
عنوان رسمی این اتحادیه “اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری” است که در واقع سازمان و اتحادیه شرکت های حمل بار اعم از باربری تهران و یا پیک موتوری می باشد.

در صفحه اول سایت اتحادیه باربری

، مانند سایت های دیگر بخش آخرین اخبار وجود دارد که در آن می توانید آخرین اخبار مربوطه به زمینه های مختلف مرتبط با فعالیت های این سازمان را مطالعه کنید.

از دیگر لینک های مفید بالای سایت، بخش “قوانین و مقررات” است که با بردن ماوس بر روی آن و نمایش “قوانین نظام صنفی” ، می توانید فایل پی دی اف مربوطه را دانلود کنید.

 

همچنین لینک های دیگری مانند “خدمات” و “آموزش” هم اطلاعات مفیدی به شما می دهند.

و در بخش درباره ما، می توانید با اعضای هیئت مدیره، کارکنان این نهاد و سمت آنها آشنا شوید .

از طرف دیگر در صورت نیاز به تماس با این سازمان، می توانید به صفحه ارتباط با ما رفته و از آدرس و شماره های تماس آن استفاده نمایید.

به غیر از این وب سایت، سایت دیگری نیز اطلاعات مناسبی در اختیارتان قرارمی دهد که وب سایت “اتحادیه سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور” است.

البته لازم به ذکر است که  این نهاد که از سالهای 1386 و 1387 فعالیت خود را بطور رسمی آغاز کرده، در زمینه امور اتحادیه حمل و نقل (تاکسی، ون، مینی باس، وانت بار و اتوبوس) شهرهای کوچک با جمعیت کمتر از صدهزار نفر مشغول به کار است.

درنتیجه توجه داشته  باشید که شیوه عملکرد و وظایف این دو سازمان با یکدیگر فرق دارد.

باربری تهرون با سالها تجربه در حمل اثاثیه منزل با کادری مجرب و جرفه ای میتونه خاطره خوبی رو براتون به ارمغان بیاره . با کارشناسان باربری تهرون در تماس باشید.

باربری غرب تهران، باربری شمال تهران، بسته بندی اثاثیه ، حمل بار ، بهترین باربری تهران

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    اتوبار سعادت آباد

      همین الان تماس بگیر