خدمات باربری در جنت آباد با مناسب ترین قیمت

خیلی از شرکت های باربری تنها در ارائه خدمات بین شهری بار را بیمه می نمایند. ولی ما در اتوبار اطلس بار در ارائه خدمات حمل و نقل شهری نیز بیمه نامه صادر می نماییم.تا در صورت بروز هرگونه آسیب به اجناس شما، خسارت شما جبران شود.
کارگران اسباب کشی قوی هیکل ما می توانند به بهترین نحو ممکن خدمات حمل بار را به شما ارائه نمایند.سرعت عمل این عزیزان بسیار بالا بوده و می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن همه وسایل را جابجا نمایند. بدین صورت شما نیز هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد و جابجایی تان بسیار سریع انجام خواهد شد.

باربری غرب تهران

با جنت آباد بیشتر آشنا شوید

از محله های شمال غربی تهران است و در منطقه 5 شهرداری تهران واقع شده است. این محله از غرب به شهران، از شمال به ده حصارک منتهی می شود.از شمال شرق به پونک و چهاردیواری و بزرگراه اشرفی اصفهانی می رسد و از جنوب به خیابان آیت‌الله کاشانی منتهی می گردد.

حمل و نقل وسایل در جنت آباد به راحت ترین شکل ممکن

حمل و نقل اسباب و اثاثیه اعم از منازل، ادارات ، شرکت ها ، رستوران ها و… تخصص باربری تهرون می باشد. در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید. یا تمایل دارید قیمت های ما را استعلام فرمایید می توانید در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرید. تا کارشناسان به صورت رایگان و در تمام روزهای هفته شما را راهنمایی کنند.

شماره تماس: 1781

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

    اتوبار سعادت آباد

      همین الان تماس بگیر