خدمات باربری و جابجایی اثاثیه در الهیه با باربری تهرون

ویژگی های الهیه در شمال تهران

الهیه در شمال تهران و در شهرستان شمیرانات واقع شده.شمال این محله تا خیابان ولیعصر و میدان تجریش امتداد دارد.از جنوب تا اتوبان صدر, از غرب تا بزرگراه مدرس و از شرق تا رودخانه مقصودبیک و پل رومی امتداد دارد. این محله در منطقه یک تهران است.

به صورت شبانه‌روزی و حتی در ایام تعطیل همکاران ما در بخش فروش آماده ارائه خدمات و راهنمایی‌های لازم به شما دوستان عزیز هستند. حتی می‌توانید از بخش چت آنلاین وب سایت با این عزیزان به راحتی در تماس باشید.

تماس با باربری تهرون

اگر نگران اسباب کشی وبسته بندی اصولی و جابه‌جایی ایمن وسایل و اثاثیه خود هستید پیشنهاد ما به شما تماس با باربری تهرون است.برای تماس با ما کافیست شماره‌ی چهار رقمی 1781 را بگیرید.

نیروهای بسته بندی ما با اخلاق ترین،متعهد ترین و حرفه ای ترین افراد هستند و به آن ها آموزش داده شده است که چگونه وسایل باارزش شما را بسته بندی کرده تا هیچ آسبی به آن ها وارد نشود و یا این که در حین کار گم نشوند.

باربری تهرون متناسب با نرخ مصوب این صنف هزینه‌های خود را تعیین کرده و براساس خدماتی که شما دریافت می‌کنید این مبلغ کم یا زیاد می‌شود.ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که شما از خدمات شرکتی بهره‌مند می‌شوید که معتبر‌ترین و در عین حال منصف‌ترین است.هم چنین با ارائه‌ی بیمه نامه تضمین می‌شود در صورت بروز هر‌گونه حادثه‌ای از طرف ما شما متضرر نخواهید شد و تمامی خسارات شما پرداخت می‌شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

    اتوبار سعادت آباد

      همین الان تماس بگیر